The Innovation Effect
Kommunikasjon, Markedsføring, Media
Engasjement
Norge
Lenke til stillingsannonse
Søknadsfrist: 02. februar 2018
www.theinnovationeffect.com

Merkevarebygging- og kommunikasjons prosjekt for Haugen-Gruppen

Oppstart: Februar 2018
Varighet: 8 uker 10-15 timer i uken (teamet disponerer timene fritt).
Deltid/Betalt. Programmet lar seg kombinere med studier og annen deltidsjobb.
Antall studenter: 3

Om prosjektet: Haugen-Gruppen er en av Norges største mat- og drikkeleverandører. Selskapet distribuerer merkevarer som Twinings, Heinz, Blue Dragon og flere kjente vinmerker til en bred og variert målgruppe.

Høsten 2017 redesignet Haugen-Gruppen en av virksomhetens merkevarer innen vin, i samarbeid med The Innovation Effect og et student team. Produktet er nå klart for lansering, og retter seg mot den yngre målgruppe.

Neste steg i prosessen er å utvikle og teste en digital relanseringskampanje. Målet med prosjektet er å skape økt merkevarekjennskap og salg i målgruppen.

Prosjektet vil inkludere følgende overordnede arbeidsoppgaver:
Prosjektplanlegging, konseptutvikling, strategiutvikling, produksjon av kampanjemateriale, testing av kampanje materiale, utvikling av aktivitetsplan for videre oppfølging, dokumentasjon av prosess og resultater i rapport, presentasjon av rapport.

Vi søker studenter med kompetanse innen ett eller flere av følgende fagområder:
Merkevarebygging, markedsføring, grafisk design, og digital markedskommunikasjon.

Søknadsfrist: 26. januar

Interessert?

Ta kontakt med ida.sophie@theinnovationeffect.com for mer informasjon om prosjektet eller for å søke. Korte og konsise søknader vil belønnes med raskt og hyggelig svar.

PS: Vi rekrutterer fortløpende – så ikke vent til fristen med å søke!