The Innovation Effect
Kommunikasjon, Markedsføring, Media, PR, Rådgivning
Fulltid
Internasjonalt
Lenke til stillingsannonse
Søknadsfrist: 16. oktober 2017
www.theinnovationeffect.com

Kommunikasjon- og strategiutviklingsprosjekt for Clas Ohlson

Oppstart: Oktober 2017

Varighet: 8 uker 10-15 timer i uken (teamet disponerer timene fritt).

Deltid/Betalt. Programmet lar seg kombinere med studier og annen deltidsjobb.

Antall studenter: 4

Om prosjektet:
Clas Ohlson har siden 1918 vokst opp til å bli en vellykket europeisk retailkjede. Deres hovedoppgave er å finne smarte og pålitelige løsninger for å gjøre hverdagen enklere i hjemmet. Samtidig har de flere gode løsninger for bedrifter, og ønsker mer kontakt med denne målgruppen.

Studentene skal derfor utvikle en komplett strategi for hvordan Clas Ohlson kan kommunisere deres B2B ”One Stop Shop” løsning til potensielle kunder. Kommunikasjonsstrategien skal være klar for implementering i januar 2018.

Prosjektet vil inkludere følgende overordnede arbeidsoppgaver:
Prosjektplanlegging, datainnsamling og analyse, strategiutvikling, dokumentasjon av prosess og resultater i rapport.

Vi søker studenter med kompetanse innen ett eller flere av følgende fagområder: Forretningsutvikling og strategi, markedsføring og kommunikasjon, merkevarebygging, retail management.

Søknadsfrist: 16.oktober

Interessert?

Ta kontakt med ida.sophie@theinnovationeffect.com for mer informasjon om prosjektet eller for å søke. Korte og konsise søknader vil belønnes med raskt og hyggelig svar.

PS: Vi rekrutterer fortløpende – så ikke vent til fristen med å søke!