The Innovation Effect
IT, Kommunikasjon, Rådgivning, Teknologi, Annet
Engasjement
Norge
Lenke til stillingsannonse
Søknadsfrist: 05. februar 2018
www.theinnovationeffect.com

Internt kartlegginsgprosjekt for HP Norge og Atea

Oppstart: Snarest
Varighet: 8 uker 10-15 timer i uken (teamet disponerer timene fritt).
Deltid/Betalt. Programmet lar seg kombinere med studier og annen deltidsjobb.
Antall studenter: 3

Om prosjektet:
Atea leverer teknologiske løsninger i samarbeid med sine partnere. HP Norge er en av Ateas topp ti partnere i Norge. I samarbeid med HP leverer Atea produkter innen forretningsområdene PC og print. Aktørene opplever at bransjen er i stor endring og at dette setter krav til endringsvillighet i organisasjonen, og i salg opp mot kunder.

Studentenes oppgave i dette prosjektet er derfor å kartlegge nåværende salgsprosess, og utvikle salgsstrategi med handlingsplan for 2018.

Problemstilling: Hvordan kan Atea og HP optimalisere samarbeid ut mot regionale salgsenheter i organisasjonen?

Mål: Utvikling av en strategi for optimalisering av dagens rutiner.

Prosjektet vil inkludere følgende overordnede arbeidsoppgaver:
Prosjektplanlegging, kvalitativ datainnsamling, strategiutvikling, dokumentasjon av prosess og resultater i rapport, presentasjon av rapport.

Vi søker studenter med kompetanse innen ett eller flere av følgende fagområder:
Salg, organisasjonspsykologi og utvikling, og forretningsutvikling.

Søknadsfrist: 29. januar

Interessert?

Ta kontakt med ida.sophie@theinnovationeffect.com for mer informasjon om prosjektet eller for å søke. Korte og konsise søknader vil belønnes med raskt og hyggelig svar.

PS: Vi rekrutterer fortløpende – så ikke vent til fristen med å søke!