The Innovation Effect
Kommunikasjon, Markedsføring, Media, PR, Annet
Fulltid
Internasjonalt
Lenke til stillingsannonse
Søknadsfrist: 27. oktober 2017
www.theinnovationeffect.com

Innsikt og strategi prosjekt for Get

Oppstart: Oktober 2017

Varighet: 8 uker 10-15 timer i uken (teamet disponerer timene fritt).

Deltid/Betalt. Programmet lar seg kombinere med studier og annen deltidsjobb.

Antall stillinger: 4

Om prosjektet:
Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør i Norge. Get har et sterkt engasjement for å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag. For å lykkes med utviklingen av kundeorienterte produkter må Get ha økt innsikt i forbrukerens behov og preferanser.

Prosjektet vil inkludere følgende overordnede arbeidsoppgaver:
Prosjektplanlegging, datainnsamling og analyse, strategiutvikling, dokumentasjon av prosess og resultater i rapport, og presentasjon av rapport.

Vi søker studenter med kompetanse innen ett eller flere av følgende fagområder:
Merkevarebygging, forbrukeradferd, datainnsamling og analyse, forretningsutvikling og strategi

Søknadsfrist: 27. oktober 2017

Interessert?

Ta kontakt med ida.sophie@theinnovationeffect.com for mer informasjon om prosjektet eller for å søke. Korte og konsise søknader vil belønnes med raskt og hyggelig svar.

PS: Vi rekrutterer fortløpende – så ikke vent til fristen med å søke!